Hoe lang het garantie proces duurt hangt af van een aantal factoren.
We streven er altijd naar om je binnen 3 weken een oplossing te bieden, bijna altijd doen we dit sneller.
Over het algemeen zal je aanvraag ongeveer als hieronder beschreven verlopen.
1. Wij ontvangen je aanvraag.
Zodra wij jou aanvraag hebben ontvangen via het online retourformulier of via mijn account gaan wij voor je aan de slag.
Je aanvraag wordt altijd binnen 1 werkdag behandeld door een van onze medewerkers.
Je krijgt dan van ons een email met de retourinstructies en wat we voor je gaan doen.
2. Wij ontvangen je defecte product retour.
Zodra wij jou defecte product hebben ontvangen stellen we je hiervan op de hoogte en gaan we direct voor je aan de slag.
Doorgaans ontvangen wij een zending die je zelf naar ons hebt verzonden binnen 1-2 dagen.
3. Je product wordt onderzocht
Zodra wij je product ontvangen hebben dragen wij het over aan onze technische dienst of we sturen het retour naar de leverancier of fabrikant.
Je product zal dan getest worden. Gemiddeld duurt dit 2-5 dagen, maar kan in uitzonderlijke gevallen tot 14-30 dagen duren.
4. Wij handelen de aanvraag af en stellen je op de hoogte van wat we voor je gaan doen.
Zodra wij een uitslag hebben laten we je weten wat er met je product aan de hand is, en welke oplossing we je kunnen bieden.
Is je product defect in de garantie en gaan wij dit vervangen? We verzenden dit dan zodra dit bij ons in het magazijn aankomt, vaak is dit nog dezelfde dag.
Neem contact met ons op
Ma-Vr 10:00 uur tot 17:00 uur
Klanttevredenheid:
9.4 / 10 uitstekend
7710 beoordelingen
ontvangen voor AccuDienst.nl
(The Feedback Company, 100% onafhankelijk)
Wil je op de hoogte gehouden worden van de laatste nieuwtjes en persoonlijke aanbiedingen van MAPP en de andere MAPP-shops? Meld je dan aan!